Uniwersalna trzyosiowa przyczepa do przewozu bel PRONAR T026M o dopuszczalnej masie całkowitej 18t. Przednia oś skręcana na obrotnicy oraz regulowana długość powierzchni ładunkowej znacząco zwiększa jej funkcjonalność. Wzmocniona płyta podłogowa o grubości 4 mm jest bardzo wytrzymała na odkształcenia przez co przyczepa ta może być wykorzystywana nie tylko w rolnictwie ale i do transportu europalet. Zastosowanie tylko jednej spoiny centralnej na platformie poprawia właściwości estetyczne, użytkowe i trwałość przyczepy. Wyprofilowane, zaokrąglone ranty platformy załadowczej zabezpieczają ładunek przed niekontrolowanym przesunięciem i nie powodują uszkodzeń bel owiniętych folią. Dwa urządzenia z zapadką do zwijania pasów lub lin zabezpieczają ładunek. Można wybrać spośród dwóch systemów mocowania drabinek oporowych: klasycznego jednopunktowego lub ulepszonego dwupunktowego systemu dającego możliwość rezygnacji z cięgien podtrzymujących. Przyczepa ta jest przystosowana do dodatkowego montażu bocznych zabezpieczeń najazdowych, pojemnej skrzynki narzędziowej oraz tylnego zabezpieczenia najazdowego zintegrowanego z tylnym oświetleniem, zgodnie z dyrektywą UE.
SPECYFIKACJA:
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 19000 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 18000 kg
Ładowność: 13720 kg
Masa własna: 4280 kg
Powierzchnia ładunkowa: 24 m2
Długość platformy ładunkowej: 9695 mm
Długość powierzchni ładunkowej: 9880 mm
Szerokość powierzchni ładunkowej (z rantami/bez rantów): 2517/2410 mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość): 11995/2550/2860 mm
Wysokość drabinek (od powierzchni ładunkowej): 1680 mm
Grubość blachy podłogi: 4 mm
Wysokość platformy od podłoża: 1180 mm
Rozstaw kół: 1820 mm
Zawieszenie: resory paraboliczne
Rozmiar ogumienia: 500/50/17
Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 93,6/68,8 KM/kW
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
Platforma podłogowa z wyprofilowanymi rantami bocznymi.
Wzmocniona płyta platformy ładunkowej.
Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych i zamkniętych.
Rama podwozia przystosowana do montażu zaczepu tylnego.
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm.
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową.
Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach, przednia i tylna.
Regulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową.
Śruby dociskowe ustalające ramę przedłużającą.
Otwory przydatne do zaczepiania pasów na brzegach platformy.
Otwory przydatne do zaczepiania pasów na drabinkach oporowych.
Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa lub dwuprzewodowa lub hydrauliczna.
Postojowy hamulec ręczny z korbą.
Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi.
Tylne zabezpieczenie najazdowe wg 70/221/EWGz lampami i miejscem na tablice rejestracyjną.
Tylne gniazdo elektryczne.
Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV.
Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR.
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach.