Przyczepa PRONAR T683H to wersja przyczepy T683 z hydraulicznie unoszoną boczną ścianą bez środkowego słupka, co daje swobodny dostęp do powierzchni ładunkowej. Jest to bardzo wygodne i praktyczne rozwiązanie szczególnie przy transporcie płodów rolnych na europaletach. Lewa ściana boczna, jako jednolita profilowana płyta, jest unoszona i ryglowana hydraulicznie(system zabezpieczeń), co uniemożliwia otwarcie i utratę ładunku przy nieoczekiwanym rozszczelnieniu się układu.
SPECYFIKACJA:
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 20000 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 20000 kg
Ładowność: 15180 kg
Masa własna: 4820 kg
Powierzchnia ładunkowa: 12,1 m2
Długość skrzyni ładunkowej wewnętrzna: 5020 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna: 2420 mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość): 7270/2550/3070 mm
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 104/76,4 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 47/47˚
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian, z lewą ścianą 1700mm wysokości unoszoną hydraulicznie, z prawą ścianą 800mm uchylną.
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie.
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową.
Ściany z uszczelnieniem gumowym, z wysokiej jakości, mocnych, profili PF800mm z obrzeżem 60mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zamkami.
Ściana lewa, 1700mm wysokości, z automatycznym ryglowaniem – unoszona hydraulicznie.
Ściana prawa, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny.
Ściana tylna, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny.
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej.
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej.
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości.
Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, amortyzowany resorami gumowymi.
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm.
Osie na 60 km/h.
Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym.
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa, z wyjściem do drugiej przyczepy.
Postojowy hamulec ręczny z korbą.
Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym.
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem.
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy.
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym.
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej.
Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika.
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Błotniki kół tylnych -plastikowe.
Boczne oświetlenie obrysowe.
Tylne zabezpieczenie, składane.
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV.