Uniwersalna przyczepa, która może pracować przez cały rok w rolnictwie, budownictwie i gospodarce odpadami! Idealne rozwiązanie dla firm oraz gmin, które poszukują uniwersalnego i wytrzymałego sprzętu do różnych zadań związanych z utrzymaniem czystości i pracami ziemno-drogowymi.
Przyczepa PRONAR T285/1 cechuje się większą ładownością (podniesiono ją o 2 tony), którą udało się osiągnąć poprzez wprowadzenie szerszego układu osi, który wynosi 1810 mm. Konstrukcja przyczepy wykonana jest z profili stalowych zamkniętych zapewniających doskonałą wytrzymałość. Wprowadzenie osi skrętnej w systemie tandem dodatkowo wpływa korzystnie na zmniejszenie eksploatacji podłoża (niszczenie darni) jak również obniżenie eksploatacji opon i redukcję zużycia paliwa.
SPECYFIKACJA:
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 24000 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 23000 kg
Ładowność: 17760 kg
Masa własna przyczepy hakowej: 5240 kg
Długość kontenera: 7313 mm
Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem: 7413/8413 mm
Szerokość bez kontenera: 2550 mm
Szerokość z kontenerem: 2550 mm
Wymiary przyłączeniowe kontenera: Wysokość haka: Rozstaw rolek: 1450/15701060 mm
Dopuszczalne wymiary przyłączonego kontenera:
Długość całkowita: 5400/6400 mm
Długość wewnętrzna: 5000/6000 mm
Szerokość całkowita: 2550 mm
Wysokość pojazdu (bez kontenera/z kontenerem): 2981/3650 mm
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 125/92 KM/kW
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili.
Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z zaczepami ciągnika (hitch, piton fix, transportowy).
Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika -hitch, piton fix.
Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym (układ wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika).
Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z rozstawem osi 1810mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną biernie z instalacją hydrauliczna blokady skrętu, hamulce bębnowe o wymiarach 400×140 (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr z ciągnika).
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa.
Postojowy hamulec ręczny z korbą.
Ręcznie wysuwany zderzak tylny z możliwością blokady w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera).
Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi.
Plastikowe błotniki nad kolami.
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach.
Centralny układ hydrauliczny z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych sterowany rozdzielaczem hydraulicznym ciągnika.
Hydrauliczna blokada zawieszenia.
Hydrauliczna blokada kontenera.
Hydrauliczny wywrót z hydraulicznym przełączaniem hakowiec/wywrotka.
Hydrauliczna rama haka.
Świetlna informacja o położeniu hakowiec/wywrotka.
Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera i regulowana w dwóch położeniach wysokością (przystosowanie do kontenerów wykonanych wg DIN 30722 i kontenerów wg SS 3021.
Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV.