tlo
Na skróty:
Znajdź
Twój koszyk jest pusty!
Więcej informacji

Przyczepa PRONAR PT608 - 8460 kg

Przyczepa PRONAR PT608 - 8460 kg
Producent: PRONAR
Model: Przyczepa PRONAR PT608 - 8460 kg
Dostępność: W magazynie
Cena brutto: 40 405,50 PLN
Podatek: VAT (23%)
Cena netto: 32 850,00 PLN
Ilość:     - LUB -   Do porównania

Przyczepa PRONAR PT608 jest przyczepą o skrzyni prostokątnej przystosowanej do przewozu europalet. Wywrotki znajdują zastosowane w transporcie skrzyń z plantacji do przechowalni lub na plac przeładunkowy oraz transporcie bel o szerokości 1,2m. Odpowiedni kształt skrzyni sprawia, że oprócz transportu typowych materiałów sypkich można przewozić także wiele innych produktów. Firma Pronar podczas procesu produkcji PT608 korzysta z zaawansowanych technologii profilowania blach i spawania laserowego gwarantując tym precyzję i dokładność wykonania. PT608 jest przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej 11 600kg cechującą się mechanizmem trójstronnego wywrotu. W skrzyni ładunkowej można zmieścić 10 europalet. Prędkość konstrukcyjna przyczepy to 40km/h. Standardem jest bogate wyposażenie pojazdu m.in. w wyjścia instalacji pneumatycznej, hydraulicznej i elektrycznej. Kupujący ma do dyspozycji wiele opcji wyposażenia dodatkowego.

 

SPECYFIKACJA:

  • Dopuszczalna masa całkowita: 11600 kg
  • Ładowność: 8460 kg
  • Masa własna: 3140 kg
  • Pojemność ładunkowa: 11 m3
  • Powierzchnia ładunkowa: 11 m2
  • Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4545 mm
  • Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna: 2420 mm
  • Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość): 6720/2550/2300 mm
  • Wysokość ścian skrzyni: 500+500 mm
  • Grubość blachy podłogi/ściany: 4/2 mm
  • Wysokość platformy od podłoża: 1220 mm
  • Rozstaw kół: 1900 mm
  • Zawieszenie: resory paraboliczne
  • Rozmiar ogumienia: 14.0/65 -16
  • Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
  • System wywrotu: trójstronny
  • Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie): 1700mm/13L/200 bar
  • Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 62,4/45,8 KM/kW
  • Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na boki): 50/46°

 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

  • Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian.
  • Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET.
  • Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych.
  • Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm.
  • Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową.
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa.
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą.
  • Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym.
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej.
  • Tylny zaczep manualny, amortyzowany.
  • Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy.
  • Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym.
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym.
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej.
  • Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 60mm..
  • Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową.
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej.
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV.
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR.
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR.
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach.
  • Błotniki kół tylnych.
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej.
  • Boczne listwy napinane wzmacniające ściany.
  • Wzmocniona płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian na obwodzie.

 

 

banner-paltnosci-payu