tlo
Na skróty:
znajdź
Twój koszyk jest pusty!
Więcej informacji

Przyczepa PRONAR T683 - 10420 kg

Przyczepa PRONAR T683 - 10420 kg
Przyczepa PRONAR T683 - 10420 kg Przyczepa PRONAR T683 - 10420 kg Przyczepa PRONAR T683 - 10420 kg
Producent: PRONAR
Model: Przyczepa PRONAR T683 - 10420 kg
Dostępność: W magazynie
Cena brutto: 69 495,00 PLN
Podatek: VAT (23%)
Cena netto: 56 500,00 PLN
Ilość:     - LUB -   Do porównania

Przyczepa PRONAR T683 to znakomite rozwiązanie, doskonale spisuje się w nierównym i niestabilnym terenie. Osiągnięto to dzięki zastosowaniu zawieszenia resorowego typu tandem z dwoma pojedynczymi mocnymi osiami jezdnymi i amortyzowanego sztywnego dyszla. Elementy zawieszenia dobrano tak, żeby maksymalnie ułatwić manewrowanie przyczepami i zapewnić ich wysoką stabilność. Dopuszczalna masa całkowita 20 ton jest to wielkość, przy której w optymalny sposób uwzględniono zarówno aspekt ekonomiczny (cena przyczepy i niskie koszty użytkowania), jak i użytkowy (optymalna ładowność i pojemność ładunkowa, funkcjonalność, niezawodność i trwałość).

 

SPECYFIKACJA:

  • Dopuszczalna masa całkowita: 14000 kg
  • Ładowność: 10420/10085 kg
  • Masa własna: 3580 / 3915 kg
  • Pojemność ładunkowa: 11,8 / 15,7 m3
  • Powierzchnia ładunkowa: 9,8 m2
  • Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4440 mm
  • Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 2190/2420 mm
  • Wysokość ścian skrzyni: 600+600/600+600+500 mm
  • Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość): 6230/2390/24456230/2445/3115 mm
  • Grubość blachy podłogi/ściany: 5/2,5 mm
  • Wysokość platformy od podłoża: 1185 mm
  • Rozstaw kół: 1800 mm
  • Obciążenie oka dyszla: 2000 kg
  • Rodzaj zawieszenia: resory paraboliczne
  • Rozmiar ogumienia: 15.0/70-18
  • Prędkość konstrukcyjna: 30 km/h
  • System wywrotu: trójstronny
  • Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie): 1830mm/15L/200bar
  • Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 67,6/49,7 KM/kW
  • Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na boki): 50/46°

 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

  • Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian.
  • System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi.
  • Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej.
  • Ściany z profili PF800mm i nadstawy z profili PF600mm.
  • Ściany boczne dzielone przykręcanym do podłogi słupkiem środkowym.
  • Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową.
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej.
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej.
  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej.
  • Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą.
  • Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem.
  • Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm.
  • Osie na 60 km/h.
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z wyjściem do drugiej przyczepy.
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą.
  • Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED.
  • Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem.
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej.
  • Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym.
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym.
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej.
  • Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika.
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach.
  • Błotniki kół tylnych.
  • Tylne zabezpieczenie, składane.
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR.
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR.

 

banner-paltnosci-payu