tlo
Na skróty:
znajdź
Twój koszyk jest pusty!
Więcej informacji

Przyczepa PRONAR PT606 - 8900 kg

Przyczepa PRONAR PT606 - 8900 kg
Przyczepa PRONAR PT606 - 8900 kg Przyczepa PRONAR PT606 - 8900 kg Przyczepa PRONAR PT606 - 8900 kg
Producent: PRONAR
Model: Przyczepa PRONAR PT606 - 8900 kg
Dostępność: W magazynie
Cena brutto: 39 237,00 PLN
Podatek: VAT (23%)
Cena netto: 31 900,00 PLN
Ilość:     - LUB -   Do porównania

Przyczepa PRONAR PT606 skonstruowana została tak, by sprostać wysokim wymaganiom. Jest uniwersalna, trwała, funkcjonalna i wytrzymała konstrukcyjnie. Doskonale sprawdza się zarówno w rolnictwie, jak i – coraz częściej – w gospodarce komunalnej i w innych gałęziach gospodarki. O uniwersalności przyczepy PRONAR PT606 decyduje wewnętrzna szerokość skrzyni ładunkowej (2,42 m), która umożliwia oprócz transportu typowych materiałów sypkich także załadunek europalet i skrzyniopalet. Konstrukcja ramy podwozia przyczepy PRONAR PT606 oparta jest na wytrzymałych, prostokątnych profilach zamkniętych, które w odróżnieniu od profili otwartych są zdecydowanie bardziej wytrzymałe.

 

SPECYFIKACJA:

  • Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 9500 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita: 8900 kg
  • Ładowność: 6000 kg
  • Masa własna: 2900 kg
  • Pojemność ładunkowa: 10,1 m3
  • Powierzchnia ładunkowa: 10,1 m2
  • Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4190 mm
  • Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 2420 mm
  • Wysokość ścian skrzyni: 500+500 mm
  • Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość): 6390/2550/2200 mm
  • Grubość blachy podłogi/ściany: 4/2 mm
  • Wysokość platformy od podłoża: 1160 mm
  • Rozstaw kół: 1900 mm
  • Rodzaj zawieszenia: resory paraboliczne
  • Rozmiar ogumienia: 14.0/65-16 14PR
  • Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
  • Uchwyty ładunkowe (w podłodze): 8 szt.
  • Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie): 1540mm/8L/200bar
  • Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 46,8/34,4 KM/kW
  • Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na boki): 50/46˚

 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

  • Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian.
  • Płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian.
  • Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET.
  • Prostokątna rama podwozia z profili zamkniętych o wysokiej wytrzymałości.
  • Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm.
  • Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową.
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa.
  • Hamulec postojowy: ręczny na korbę.
  • Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym.
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej.
  • Tylne zaczep manualny sztywny oraz tylne wyjścia hydrauliki.
  • Zawór odcinający hydraulicznej instalacji wywrotu.
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej.
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej.
  • Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 60mm.
  • Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową.
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej.
  • Błotniki kół tylnych.
  • Materiały malarskie o wysokiej trwałości i odporności UV.
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach.
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej.
  • Boczne listwy napinane wzmacniające ściany.
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR.
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR.

 

 

banner-paltnosci-payu