tlo
Na skróty:
znajdź
Twój koszyk jest pusty!
Więcej informacji

Przyczepa PRONAR PT512 - 12000 kg

Przyczepa PRONAR PT512 - 12000 kg
Przyczepa PRONAR PT512 - 12000 kg Przyczepa PRONAR PT512 - 12000 kg Przyczepa PRONAR PT512 - 12000 kg
Producent: PRONAR
Model: Przyczepa PRONAR PT512 - 12000 kg
Dostępność: W magazynie
Cena brutto: 62 607,00 PLN
Podatek: VAT (23%)
Cena netto: 50 900,00 PLN
Ilość:     - LUB -   Do porównania

Przyczepa TANDEM paletowa PT512 wyposażona jest w wytrzymałą ramę podwozia z prostokątnych profili zamkniętych z mechanizmem trójstronnego wywrotu, we wzmocniony dyszel, podporę hydrauliczną nożycową, resory paraboliczne i mocne ogumienie radialne. Prędkość konstrukcyjna wynosi 40km/h, a dodatkowo kupujący ma wybór między instalacja hamulcową pneumatyczna oraz hydrauliczną. W standardzie instalacja trójstronnego wywrotu wraz z zaworem odcinającym (uruchamiającym się podczas wywrotów na boki) oraz cylinder teleskopowy. Do produkcji używamy materiałów wysokiej jakości, m.in. nowoczesnych dwuskładnikowych powłok lakierniczych.

 

SPECYFIKACJA:

  • Dopuszczalna masa całkowita: 16260 kg
  • Ładowność: 12000 kg
  • Masa własna: 4260 kg
  • Pojemność ładunkowa: 15,4 m3
  • Powierzchnia ładunkowa: 11 m2
  • Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4545 mm
  • Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 2420 mm
  • Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość): 6139/2550/2652 mm
  • Wysokość ścian skrzyni: 600+800 mm
  • Grubość blachy podłogi/ściany: 5/2,5 mm
  • Wysokość platformy od podłoża: 1252 mm
  • Rozstaw kół: 1900 mm
  • Zawieszenie: resory paraboliczne
  • Obciążenie oka dyszla: 1950 kg
  • Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 (15R22,5) RE
  • Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
  • System wywrotu: trójstronny
  • Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie): 1700mm/16L/200bar
  • Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 84/61,7 KM/kW
  • Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na boki): 50/46˚

 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

  • Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian.
  • Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET.
  • Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych ze sztywnym dyszlem.
  • Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika.
  • Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50 mm.
  • Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym.
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa.
  • Osie na 60 km/h.
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą.
  • Instalacja oświetleniowa 12V z tylnym gniazdem elektrycznym.
  • Instalacja oświetleniowa z bocznym światłami odblaskowymi i światłami obrysowymi.
  • Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem.
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny instalacji oświetleniowej.
  • Instalacja hydrauliczna trójstronnego wywrotu z zaworem sterującym i z zaworem odcinającym.
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym.
  • Tylne wyjścia (hydrauliki wywrotu i hamulców) do drugiej przyczepy.
  • Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF600mm z obrzeżem 60 mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami.
  • Boczne listwy napinane wzmacniające ściany.
  • Boczne listwy napinane wzmacniające nadstawy.
  • Szyber zsypowy do ziarna z blokadą w ścianie tylnej.
  • Błotniki kół tylnych.
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach.
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej.
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV.
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR.
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR.

 

 

banner-paltnosci-payu